البرز پاتوق

بزرگترین سایت تفریحی و سرگرمی

خداحافظی آزاده نامداری از تلویزیون



آزاده نامداری با انتشار عکسی از خود در صفحه اینستاگرام خود با انتقاد از بی مهری تلویزیون نسبت به خود نوشت:

سلام خواستم بنویسم رفقا،شک کردم در رفیق بودنمون،راستش باخودم این روزا فکر میکنم زندگی هرچیز قشنگی داشت بمن هدیه داد تا همین سی وسه چار سالگی،ازکارم لذت بردم،عاشق شدم،حس باشکوه مادری رو تجربه کردم،ازاین به بعد فکر کنم با خاطرات گذشتم زندگی کنم و باگندم..

خلاصه کنم سیزده چارده سال با تلویزیون کار کردم باعشق،نه کارمندبودم نه رابطه ای داشتم نه کسی بطور ویژه هوامو داشت،اما تلاشمو کردم بگم از آدما الگو نسازین،آدما آدمن اشتباه میکنن گاهی باب میل شما رفتار نمیکنن واین نشونه ی بد بودنشون نیست،تلویزیون محترم از سال٩٢تا الان اصلا نپرسید حالت چطوره؟

تو که جوونیتو صرف اینجا کردی بدون چشمداشت،فقط سر بزنگاه رسید و همین..میدونین مثه اینه که به نویسنده ای بگن دیگه ننویس یا کارگردانی یابازیگری دیگه نه،کار نه..

عزیزان من!چه جریانی پشت ماجراهای این سالهای من بود بماند چون قصد اسم بردن ازکسی رو ندارم،مطمئن باشید اگر وصل بودم به جایی همه چیزچنان لاپوشونی میشد که آب از آب تکون نخوره،میدونین چقدر ازاین اتفاقا زیر سیبیلی رد میشه؟

اما جریان که میگم همینه خراب کردن یکی،بردن آبروش به هر قیمتی،بگذریم گناهان من بمونه بین “من وخدا”من بابیکینی لب دریا نبودم یاتو دیسکو،من با بچه ی شیر خواره جایی بودم که حس میکردم کسی دور و برم نیست اینکه یکی بادوربین شکاری تو قلب غربت…..

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
All Rights Reserved - © 2018